Vă așteaptă aici o listă completă cu genociduri biblice, masacre divine și crime ordonate de Dumnezeu, prezentate în ordine cronologică, cu dovezi din textul sacru. De la potopul universal până la exterminarea popoarelor din Canaan, fiecare eveniment este explicat pe înțelesul tuturor. La doar un click pe imagine 😉
O listă completă o găsiți aici: Crimele lui Dumnezeu
În plus, la fiecare articol găsiți linkuri către TikTok, YouTube și Facebook pentru a participa la discuții interactive.

Genocidul ordonat de Dumnezeu asupra întregului pământ. O distrugere totală, inclusiv a bebelușilor și animalelor.

Este vorba despre doi dintre favoriții lui Dumnezeu: Avraam, Lot și ajungem așa foarte repede la măcelul binecuvântat din Biblie

Biblia ne servește una dintre cele mai celebre povești despre „dreptatea divină”: distrugerea Sodomei și Gomorei. Și nu e despre dreptate, ci despre cum un zeu crud și sadic alege genocidul în locul oricărei forme de compasiune.

Iată una dintre cele mai absurde și crude povești din arsenalul divin. O femeie - despre care nu știm nici măcar numele - este transformată într-o statuie pentru că și-a întors capul.

De data asta, episodul sângeros vine din Geneza 34, unde o poveste de iubire se transformă în genocid în toată regula.

Textul spune simplu: „Er era rău înaintea Domnului, și Domnul l-a omorât.” Atât. Nicio explicație, nicio detaliere a presupuselor sale fapte rele.

Un Creator infinit preocupat să-și bage nasul în intimitatea unui muritor, gata să apese butonul „Io te-am făcut, io te omor!” pentru că omul nu și-a gestionat corect sperma.

Dumnezeu decretează foametea, iar oamenii suferă. Iar „eroul” e sistemul care transformă nenorocirea în control. Ce zeu iubitor!

Plaga nu arată doar „putere”. Arată o alegere: să lovești în cea mai de bază nevoie – apa.
Dacă asta e „grijă”, atunci cuvântul și-a pierdut sensul. Asta nu e salvare; e șantaj și abuz.

Plaga a șaptea: grindină cu foc și chinul unei țări pentru un singur om sau e drept să lovești un popor întreg ca să „educi” un singur om?

Știai că Biblia ortodoxă descrie cum Dumnezeu a trimis un asasin, pe Aod, ca să ucidă cu brutalitate un rege?

Masacru divin în Biblie: Aod ucide un rege, iar Dumnezeu ajută la masacrarea a 10.000 de moabiți. Ce fel de Dumnezeu face asta?

Da, ai citit bine. Un tip pe nume Șamgar ia un bold de plug — adică un băţ de mânat boii — și omoară 600 de filisteni.

Episodul sângeros din Judecători 4, o lecție de „leadership divin” în care Dumnezeu joacă din nou rolul principal: mai întâi își vinde poporul, apoi vine personal să omoare oamenii cărora tocmai le-a livrat evreii.

O femeie bate un țăruș în capul unui general adormit. Dumnezeu o binecuvântează. Povestea șocantă din Judecători 4–5 explicată simplu.

În loc să oprească răul, Dumnezeul biblic trimite un ‘duh rău’ ca să amplifice conflictul – mai degrabă un intrigant de curte decât o ființă atotputernică.

Povestea șocantă din Judecători 11: Ieftae promite lui Dumnezeu să sacrifice primul om care îl întâmpină. Victima? Propria lui fiică.

În Judecători 11, Ieftae își sacrifică fiica unică după un jurământ absurd. Dumnezeu nu intervine. O lecție dură despre fanatism.

Șibbólet – când Dumnezeu aprobă genocidul gramatical. 42.000 de morți pentru o literă greșită. Eroul credinței Ieftae lovește din nou.

Samson, unsul lui Dumnezeu, pierde un pariu și Duhul Domnului îl ajută să omoare 30 de oameni ca să facă rost de hainele lor.

„Duhul Domnului vine peste el”, rupe frânghiile, găsește o falcă de măgar și omoară 1000 de oameni. Da, o mie. Cu o falcă. Dacă te întrebi unde erau ceilalți 999 cât timp bătea primul... ești lipsit de credință.

Samson e dovada că în Biblie poți bifa tot ce azi ar intra la „crime împotriva umanității” și tot să iei coronița de „erou al credinței” în loc să te declare ăștia terorist sinucigaș.

Una dintre cele mai tulburătoare povești este masacrul tribului Dan de la Laiș - un genocid "binecuvântat" care ridică întrebări serioase despre natura moralității divine.

Unde este condamnarea levitului? În toată povestea, nimeni nu critică preotul pentru lașitatea sa sau pentru mutilarea cadavrului. El este tratat ca o victimă, nu ca un complice.

De două ori consecutiv, Dumnezeu îi asigură pe israeliți că vor învinge, dar ei suferă înfrângeri dezastruoase – aproximativ 40.000 de morți în total. Abia a treia oară, planul divin “funcționează”.

Judecători 19–21 ar trebui să fie un coșmar pentru orice predică despre „morala biblică”. În realitate, episodul arată cum Dumnezeu devine patronul unui război civil și complice la violențe absurde.

Dumnezeu, supărat pe doi preoți corupți, alege să mai omoare 34.000 de oameni nevinovați ca să-și ducă planul la capăt. Asta da justiție divină: doi preoți stricati, plus un bonus de mii de morți, totul „spre slava Domnului”.